Teknisk support för privatpersoner hänvisar vi till våra återförsäljare.
Öppettider
Mån-Tor kl 08:00-16:00
Fre kl 08:00-12:00
Lunchstängt kl 12:00-12:30
Telefon:
044 – 28 78 22
E-post
[email protected]
Vi vet att våra produkter och byggsystem håller hög och stabil kvalitet, men vi vill att våra kunder ska få ytterligare ”added value”. Knauf Danogips ska vara en kompetent partner till våra kunder och vi ska bidra med ett stort tjänsteutbud, baserat på erfarenhet och teknisk kompetens.
Ett helhetstänkande ska genomsyra relationerna till kunderna och det gör vi bäst genom att dela med oss av våra goda erfarenheter av byggtekniska lösningar inom lättbyggnadsteknik.
God tillgänglighet och hög kompetensnivå hos teknisk support innebär att vi har en kontinuerlig kundfeedback. Vi ser att det finns en ökad efterfrågan av just support och även utbildningar hos våra olika målgrupper. Vi kommer därför att satsa på att bli en partner som erbjuder ett brett utbud av utbildningar.
Hand i hand med utbildningarna producerar vi högkvalitativa monteringsanvisningar att användas i utbildningssyfte och som även genererar ökat värde för våra kunder.
Ytterligare ett ben i vår långsiktiga satsning att erbjuda kunderna ”added value” är lanseringen av den nya hemsidan. Där ska vi erbjuda verktyg som underlättar både under projektering och i monteringsfas.
Vi ser också Knauf News som en god kunskapskälla, som inspiration och för att hitta nya infallsvinklar på tillvägagångssätt och problemlösningar.
I årets första nummer tar vi bland annat upp Nail it System – framtidens sammanfogningsteknik för ytterväggsstål – som använts i ett projekt i Borås. Läs mer om det på sidan 4.
Här presenterar vi även produktnyheter och intressanta projekt där Knauf Danogips medverkar.
Välkommen att ta del av ett nytt nummer av Knauf News och trevlig läsning!
Katariina Raivio Pålsson
Marknadsdirektör Knauf Danogips